Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Početak bune na Ringijer

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 11 oktobar 2009 22:53
Marko
Samo ću reći da posle mnogo, mnogo godina nisam kupio nekoliko brojeva NINa!Jer sam u poslednje vreme ceo NIN pročitao, tačnije prelistao za sat,dva! Sve je manje kvalitetnih tekstova, oseća se da autori pišu "pod ručnom". Srećom, u poslednje vreme se pojavio Pečat, koji izrasta u ozbiljan nedeljnik i već sada ima jaču Kulturnu i Spolju rubriku, a tu je i Antonić
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 11 oktobar 2009 23:25
Baja
Čim se smejemo znači da se relaksiramo i strah odnosno apatija nestaju. Rađa se nada za bolje sutra.
Sprema se prava buna u medijskom prostoru Srbije.
Dogorelo je do medijskih noktiju. A to ne valja.
Spremte se medijske age i begovi izjelice.
Prava opštenarodna medijska buna protiv medijskih izjelica aga i begova je blizu.
badava vam seča medijskih knezova srbije vašim šttočinkim Zakonom o informisanju.
Nek se pripfreme političke age i begovi. Sprema se buna i protiv njih.
Dogorelo je srpskoj sirotinji raji do noktiju.
Nazire se tračak svetla u medijskom mraku Srbije.
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 11 oktobar 2009 23:25
Branko
Genijalno!
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 12 oktobar 2009 01:30
koekude
NIN-a NIN-a NAN-a .. Probudi se , Voštani privatizovaNINe!
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 12 oktobar 2009 09:58
brm
svaka srpska buna počinje napadom na medijske Bastilje.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 12 oktobar 2009 10:19
Nikola
@Marko
Slažem se... Poslednji NIN sam kupio u julu... Nije više za čitanje... od tada čitam Pečat...
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 12 oktobar 2009 11:05
Istina je Bog
Ako novinari NINa treba da budu pod vođstvom uređivačke politike Blica onda oni priznaju da su nesposobni i nekvalitetni. Vidim da, mi čitaoci NINa prepoznajemo da se uvodi u uređivačku koncepciju antisrpska politika. Ona naslovna strana i naslov povodom tragične smrti Francuza Tatona ne govori o saučešću nego o osuđivanju Srba i srpstva, jer nasilje koje je dovelo do te tragedije ne poroizilazi iz nacionalnog nego iz već naviječkih načina ponašanja i to zamenjivanje teza ne priliči NINu, naravno ni jednom sredstvu informisanja, ali kao da smo neke novine i TV stanice prihvatili kao lažni izvor obaveštavanja.
Nadam se da ova pesma ima zaključak koja obećava istinito informisanje na koje smo naučili čitajući NIN. I još jedan primer lošeg (Blicovog) obaveštavanja rubrika Citati u NINu br 3067 zadanji broj, navode Draškovićevu izjavu datu na B92 kako su SPO i Brisel na iston putu a ne navode izjavu datu u istoj emisiji da je Đinđić smatrao Legiju za prijatelja kao i izjavu Hadžiantića da je Milošević doveo Đinđića na vrh DSa. Toliko o očeglednom uticaju Blica na NIN.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 12 oktobar 2009 17:56
goodbye
I ja sam jedan od onih koji se oprostio od NIN-a posle 9 godina citanja prosli cetvrtak. Nadao sam se da ce se ipak unormaliti, ali sam digao ruke i presao na "Pecat". Voleo bih da se prva ekipa NIN-a okupi u novim novinama (Ignja, Reljic, LJilja S...). Ubedjen sam da bi ih siroko citali, imajuci u vidu unisonost svega ostalog sto nam poturaju preko dnevne stampe i po televizijama.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 12 oktobar 2009 19:34
Dicina
Veselin Veso Simonovic ostace upacen kao urednik kvazi-demokratskog,mondijalisticki unisonog "Blica".Blic danas podseca na pertijski obojenu"Borbu" nekada.S tim sto su clanci te komunisticke novine bili lektorisani,lepo naslovljeni,s sadrzajnim antrfileima,podnaslovima...
Njemu predati srpsku novinu NIN ravno je veleizdaji pameti i pisanog novinrstva.O moralu,drugi put.
Pesma je odlicna,istinita,surova- podseca na Jututunsku ju-haha-hu!
Narod ne cuti,narod se smeje,bice neki novi vakat,Gospodaru!
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 12 oktobar 2009 21:07
Sirotinja raja
NIN vise ne citam, kvalitet je nedopustivo opao.To vise nisu one novine... Pesma je nadahnuta i duhovita, alal vera.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 13 oktobar 2009 08:00
Bašibozluk
Svaka srpska republikanska vlast će uređivati radije NIN no ekonomiju. Pa ko preživi nek priča unucima da je bilo drugačije. No, spasavajmo mi državu, batalimo se Vlade i NIN-a. To nek radi Bujke.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 13 oktobar 2009 08:35
filip
Joj, joj kakvi komentari, nekako pisani istim stilom. Ja licno ne mislim da je Nin ni bolji ni gori nego obicno, i dalje je isti a pomak vidim jedino u vizuelnom identitetu. I nemam nikakv razlog da se stavljam na bilo ciju stranu, Blic ne citam, Ringier me ne interesuje ali ovde moram da ih podrzim. Zasto? Kupili su mit i legendu. I to je to. Ostalo je prazan oblak. Ne znam sta su mislili mitovi i legende, da ce i dalje ziveti o drzavnoj gluposti, iznositi svoje velike terije koje odavno nikog ne zanimaju i pri tom raditi sto manje? Cvrc.. privatnik nema mnogo razumevanja za takvo ponasanje i tu je nastao problem i otud ovi uniformisani komentari kako se Nin vise ne cita. Ma dajte molim vas. Nin se ne cita zadnjih 8 godina, tiraz je smesan. Bas da vidimo kad ce Ringier da ga zatvori kao neisplativu investiciju (a na to imaju legitimno pravo) pa nek onda pisu epsku poeziju koja je inace odlicna.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 13 oktobar 2009 08:58
Deseterac volem
Lepo je što se koristi deseterac. Ta pojava mogla bi da ukaže na buđenje srpskog nacionalnog ponosa i odbijanje da se oseća stid i sram što se pripada ovom narodu.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 13 oktobar 2009 13:14
Mina
Nin odavno ne valja, slažem se. Treba dati šansu novom vlasniku. Sve ovo mi liči na nespremnost na nove sisteme u kome nema mesta za nerad. Očekivala sam da će novi vlasnik radikalnije krenuti u promene, možda će se sad trgnuti. Hrani ruku koja te ujeda..
Preporuke:
0
0
15 utorak, 13 oktobar 2009 14:00
bivsi citaoc
Ja sa setom bacim pogled na skup neprodatih primeraka NIN-a. To me onda razveseli, jer je kolicina neprodatih primeraka svake nedelje sve veca.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 13 oktobar 2009 17:08
@bivsi citaoc
Lele,pa sta vam je to?
Mislite:citaLac?
Bas ne licite na NIN-ove citaoce...
Preporuke:
0
0
17 utorak, 13 oktobar 2009 18:31
Sasvim logično!
Nin se ne cita zadnjih 8 godina, tiraz je smesan. Bas da vidimo kad ce Ringier da ga zatvori kao neisplativu investiciju (a na to imaju legitimno pravo) pa nek onda pisu epsku poeziju koja je inace odlicna.

Ringijer ga je kupio jer se ne čita zadnjih 8 godina?
I zato ga je kupio - da bi ga zatvorio! Nerviraju ga novine koje se ne čitaju. Lep hobi, nema šta!
Preporuke:
0
0
18 sreda, 14 oktobar 2009 07:02
filip
Odgovor na savim logicno
Ne cita se. Ovo je zemlja Skandala, Cudesa, Svetova i ne bi dalje reklamirao zutu stampu. Kupljen je kao dobar brend i nista vise po povoljnoj ceni. R.se bavi izdavastvom, ne bavi se gradjevinom da ne ulaze i ne razvija svoj sektor. I molim Vas, da je mogao da ga kupi neko drugi, on bi to i u radio. Ovako, niko ga nije hteo, ne bi podsecao na pricu sa Novostima. Data mu je sansa, lepo se vraca.
P.S. A tiraz je zadnjih godina u proseku 5 000. Da Vas ne podsecam koliko ova zemlja ima stanovnika. I kolika je nedelja citanost npr. Sveta. E tu mi zivimo.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 14 oktobar 2009 14:59
@filip
NIN nije živeo od države (budžeta) kakav god da mu je bio tiraž. On je prodat zbog zakonskih razloga (vlasničke transformacije) i što je državi potrebno novca, pa koliko god! Ali, to nije jedini razlog - ispostavilo se što se i slutilo!
Stvar je u tome, što nas čudi da je (strani) vlasnik (ako je to samo Ringijer) toliko podređen zahtevima jedne političke partije (DS) da njena glasila naziva svojim i štampa ih o svom trošku? Da li (samo) svom? I zašto?
Preporuke:
0
0
20 sreda, 14 oktobar 2009 17:22
Jovan
Šta god da je u poѕadini prodaje Nina (pa i naručeno pisanje)nije važno. O tome će da brine novi vlasnik. Ne znam otkud odjednom to gađenje ka DS od strane Ninovih novinara kada ja poznata politička orjentacija bivšeg novinara Nina a sad aurednik Politike. Ili možda grešim. Ruku na srce, od Tirketove smrti, u tom Ninu jedino valja Jovanović. On se može čitati. Ja da sma novi vlasnik bi lepo postavio Jovanovića za urednika pa neka vrati stari sjaj ako može. Ako ne, ugasiš novine i šta onda? Normalno je ugasiti nešto što ne ide, eto naprimer, Standard, Evropa.. Tresla se gora, rodio se miš i sve bi se brѕo ѕaboravilo. A poete neka prave svoje novine pa neka probaju da ih prodaju da vide kako se teško zarađuju plate. Možda ih prime u pravdi naprimer.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 14 oktobar 2009 20:03
filip
Slazem se sa Jovanom, a i sa onima koji zagovaraju okupljanje nekih novinara (Smajlovicke, Reljica i sl) u posebnim novinama- da vidimo mogu li sami bez drzavnih jasala. Tesko. I koga zanimaju njihovi tekstovi.
I jos nesto, koliko znam u Ninu niko, ama bas niko nije dobio otkaz. Glavni urednik je smenjen sto je sasvim normalno kad se promeni vlasnik iako je on sam to pokusao maksimalno da ispolitizuje. Ispalo je veoma nevesto. Verovatno je sebi dizao trzisnu cenu negde drugde pa se malo preigrao shvativsi da niko nije lud za njim. Mora da ima nesto autodestruktivno u sebi kada ne odustaje da sebe proglasi zrtvom i kad nece mirno i lepo da ode ako mu se vec toliko ide. Ne znam mnogo o liku i delu sadasnjeg glavnog urednika gospodina Radulovica i iskreno nisam siguran sta bi moglo Nin opet da podigne na nivo na kojem je davno, davno bio. Ako Jovanovic pozivi a Tijanic se vrati, mozda i bude nade. Ako ne.. Bolje casno (donekle) u istoriju nego ukaljati ime.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 14 oktobar 2009 23:37
@filip
Možda su to i bili odgovori na neka pitanja, samo nisu na ona postavljena. A šta da se radi, do da se polako navikava na novi manir u ovom požutelom dobu.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 15 oktobar 2009 16:30
@
Mislim da shvatam, citava afera oko Nina je jedna teorija zavere, Svabe su kupile Nin da ga ugase i ucutaju velike novinarske velicine jer bi u suprotnom doslo do antidemokratske revolucije i povratka na vlast Vojislava Kostunice (npr)! Kakva sam ja naivna budala.
P.S. Na njihovom mestu bolje da su kupili sve silne sajtove (da ne reklamiramo) na kojima se bespostedno proziva g.Tadic i njegova bulumenta. Svaki od tih sajtova dnevno ima vise ulazaka nego Nin za dve godine citalaca.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 15 oktobar 2009 18:15
@@
Bolje razumem one znake iznad nego poslednji komentar!
Preporuke:
0
0
25 petak, 16 oktobar 2009 11:18
@
Razlog vise da se manete Nina.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner